יום רביעי, 1 באוקטובר 2008

מרתון ברלין, סיכום ותמונות

קודם כל חוויה מדהימה! כמות מטורפת של מחליקים מכל הגילים מכל העולם ומכל הרמות, חל מכוכבי הענף הבינלאומיים וקלה בילדים והוריהם מחליקי הפיטנס וכמובן כל המוזרים עם תחפושות, מחליקי רברס וכדומה. מזג אויר למזלי היה אידיאלי, אספלט מדהים, אזור סטרילי ממכוניות והולכי רגל, הכל מסודר ברמה לא רגילה. לא צריך לדאוג לכלום, אפשר לבוא עם ג'ינס, להתלבש במקום, להשאיר את הדברים באוהל לפי מספר חזה(יש סדרן שלוקח ומחזיר את הדברים) יש מקלחות ואפילו מסג'.
מכיוון ואין לי שום דירוג עולמי זונקתי עם קבוצה די איטית אז גם לא היה דרפט מתאים לאורך כל המסלול, אז התחלתי לעשות מרתון אינטרוולים: ספרינט חזק ומנוחה בדרפט (איטי יחסית). היו עוד כמה סינגלים כמוני. כמובן שבגרמין נלחץ Stop ככה חסרים לי 4 קילומטרים. כמה highlights:

עשיתי דבר שלא מומלץ לעשות אבל בסוף יצאתי מרוצה מהימור, ברגע אחרון שמתי גלגלים F1100, הימרתי על האספלט הטוב של ברלין, כאמור הימור מוצלח

לא יודע איך אבל שתיתי פחות מחצי ליטר והגעתי לפיניש עם מים עודפים

בשני קילומטרים האחרונים נתתי את ההכי חזק שלי, ראיתי שלידי מחליק מישהו עם נעל "יציקה" של rollerblade לפני איזה 15 שנה וגלגלים שתיכף נוגעים במיסב, ונותן לי פייט רציני...מה תגידו? טכניקה, רבותיי, טכניקה..בן אדם הזה היה פשוט תותח!

מישהו ביקש להצטרף לדרפט שהחלקתי בו, מסתבר שזה היה בחור מרומניה שקניתי אצלו את הנעל לפני כמה חודשים! ולידו עוד מחליק שפגשתי פעם בבוקרסט

תוצאה לא רעה בכלל: מס T5402.

שלט האוסר על חנייה במקום
קצת תמונות מExpo, מקום בו מקבלים מספר חזה, חולצות, כל מיני צ'ופרים מיותרים, אוכלים פסטה, מסתובבים בין דוכנים שונים של רולר וסתם דוכני ספורט משעממים.

זה כל מי שהגיע לפתיחה בשעה 14:00 ביום הראשון לתערוכה, יום אחרי היה פשוט קשה ללכת
במרתון השתתפו 8,000 מחליקים, 40,000 רצים וחבריהם כולם כאן
נעל של מריאניככה עושים נעל של בונט, במקום carbon shell הם עושים חתיחת יציקה מקרבון

כאן מקבלים מספר חזה וחולצות שהוזמנו מראש שוק המציאות, גלגלי Hyper וSuperSonic בזיל וזול
הסורק ה3D של BONT התקלקל אז גם הם החלו לגבס
Powerslide מגבסים לעוד ילדה מרוצה
צ'יפ ששופצר לנעל



כך סומן כביש לאורך כל המסלולהנה המגניבים של המרתון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Add me to Skype
Get Skype and call me for free.

free counters