יום שלישי, 4 בנובמבר 2008

הקפת הכנרת ה31


כמדי שנה קהילת הרולר נטלה חלק באירוע הקפת הכנרת.
לאירוע הגיעו כ30 מחליקים בכוונה לכבוש את היעד שאורכו 60.4 ק"מ (לא 65 כפי שמפורסם באתר שוונג). חלק ישנו בביתי הארחה ואכסניות שבאזור, היו כאלה שאף פרסו אוהלים אך רוב המשתתפים בחרו לישון בביתם ולהגיע לזינוק בבוקר ההקפה. השנה בחרנו לישון באכסניית דגניה ב', כקילומטר וחצי מצומת צמח, ממנו בבוקר יוצאים להקפה. ערב לפני אכלנו ארוחת ערב בבית גבריאל (פעם אחרונה שאנחנו עושים את הטעות הזאת)הרבה פסטה דוחה שהופשרה במיקרו והוגשה במנות זעירות, ג'וקים על השולחן, יתושים בחוץ ומלצרים ששירתו את השולחן הבודד שלנו בעצלתיים. עם חזרתנו למלון התארגנו על המיטות, אמרנו שלום לאלה שבחרו למנגל (?) ערב לפני ואז לשמן את המיסבים בתקווה שזה יפצה על הארוחה הכבדה שאכלו.
השכמה ב5:30, התארגנות על ציוד שהוכן מראש, זינוק בין השעות 6:30 ל7:30. מכיוון והצטיידנו אמש בצמידי האירוע מה שנותר זה להחליק לכיוון צומת צמח ולצאת לדרך כמה שיותר מוקדם על מנת לנצל את שעות הבוקר הקרירות. אלה שהגיע בבוקר הצטיידו בצמידים גם הם והחלו להתאסף בכיכר צמח. כל אחד יצא לדרכו בזמן שלו, חלק החליקו לבד, חלק בחרו להישאר יחד למשך כל הדרך, חלק עשו דראפטינג אחד על השני, חלק על אופניים וחלק החליקו בגפם ולהנהתם.
השנה נקבע שיא ישראלי חדש בהקפת הכנרת 2:11 ע"י נועם, שאר המחליקים לא הפתיעו את עצמם ולא את האחרים.
אני החזקתי מהירות ממוצעת טובה עד הקילומטר ה40 בערך, שם נתפסו לי שרירי התאומים ואת שאר הדרך עשיתי בעצלתיים במטרה לשרוד. תוצאה עגומה 2:56 לעומת 2:40 שנה אשתקד, לשפר זה כבר בשנה הבאה.
אחרי מקלחת מפנקת באכסניה וארוחת בוקר משביעה המתנו לשאר המשתתפים תוך כדי נמנום קל. כשכולם היו מוכנים המשכנו לארוחת צהריים כבדה יותר במסעדת "צל תמר", ומשם הביתה להשלים שעות שינה.
היו כאלה שעשו את ההקפה בפעם הראשונה וטוענים שזאת גם הפעם האחרונה שלהם, מקווה שזמן ישכיח את הפצעים ואת הסבל ונראה אותכם גם בהקפת הכנרת ה32. אלה שלא שיפרו יש הזדמנות גם בשנה הבאה ואלה שעוד לא ניסו: "איפה הייתם?"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Add me to Skype
Get Skype and call me for free.

free counters